biradamavisi Arkadaşlar 4 aylık bebeğimvar elimde bir multivitamin vardı bitti sonra ilaç kutumda hamilelikten kalan gebyfoll adlı multivitamini buldum folik asit de içeriyor acaba içsem mi bi kararsız kaldım. Bebeğim hasta o nedenle bende takviye alayım diyorum
Mehruyan biradamavisi Merhaba. Ufuvit moment kullanabilirsiniz. Toz saşe şeklinde. Her gün bir paket öğününüze karıştırıp tüketiyorsunuz. İçinde D3, iyot, folk asit, demir, çinko var. İçeriği temiz :)
biradamavisi Mehruyan yani folik asit kullanabiliyoruz emzirme de de. Fazla kullanımında bir zararı olmasın diye soruyorum ben🤗