3 ay 13 günlük kızım var. Önce köpüklü kaka yaptı bikaç gün sonra kakasında minik minik kanlar gördüm. Gerekli tahliller yapildi alerjisi var alerji bölümüne götürün dediler. Ne yapcam bilmiyorum neye alerjisi var bilmiyorum. Kan testiyle mi öğreniliyo bu acaba. Alerji konusunda deneyimlerinize ihtiyacım var. Diyet mi uygulamam gerekecek ya sütüm kesilirse diye çok korkuyorum