kayra_06 Çok gazlı bir bebeğim var bir komşumuz bu damlayı söyledi ama hem şurup şeklinde hemde damla şeklinde varmış hangisi daha etkili acaba
Egemeninannesi21 kayra_06 damlasında kullandım şurubunu kullanıyorum şuan etkisini gördük ama her bebekte aynı olmuyormuş şurup bizde işe yaradı gibi ama extra sürekli gaz masajı yapıyorum ayağına karnına acı elma yağı sürüyorum karnını ayağını sıcak tutuyorum