Kres oneriniz var mi?
Sgknin kresini aradim az once,2 ogretmen gitmis siniflar 15e yukselmis fazla geldi bana ama gonderen arkadaslar memnundu.
Bunun disinda kurum kresine gonderen var mi?
Buradan bir arkadas danistayin kresinide onermisti bana,kendi kurumumuz csgbye bakmadik henuz belki bileniniz vardir.
Kizim 2yasinda tuvalet egitimi henuz yok.3gunluk tatilimiz vardi otelin kresine kosarak gitti saat 7de birakik 10da aldkk bazen gece cok mutluydu ve 3gunun degisimini bile aldik.artik dusunuyorum ama kendim henuz calismadigim icin maddiyat kisminida dusunerek kurum kresi olsun diyorum