Cok zor kızlar normal dogum yaptm 40 gün oldu sadece bi kac gün iyidim ondan sonra bu acıyla ugraşmaktan yoruldm çeşit çeşit kremler suda oturmalar zeytinyağı icmeler neler neler gecmek bilmiyorum afedersiniz tuvalete girdgimde ayrı bi ölüm cıkınca dahada ayrı 10 12 saat süren şiddetli acı hic bi şeklde gevmeyen dün en sonunda mert ataga gittim muane etti botoks oldum burda botoks yaptıran varmı acaba nasıl oluyo iyileşme süreci tam olarak kac günde etki ediyo