Demet_k bende yeni kazandım
çıkmış sorulardan çalıştım ilkinde 76 almıştım geçer not puan çok önemli değil
bwnde otomatik aldım inan bana gereksiz stres yapmazsan bide yotubeden otomatik vites uygulamalı ehliyet sınavı videolarına biraz bakarsan hocalar çünkü artık anlat anlat sıkılmış olduklarından yeterince detaylı öğretemiyorlar ben öyle geçtim inşallah geçersin