Gulden48 Merhabalar sevgili anneler 3 bucuk aylik bebegim devamli oksuruyor. Dun doktora goturdum cigerlerinde sorun yok bogazi hafif kizarik dedi. Seyum fizyolojik su kullaniyorum burnunu acmak icin. Var mi benim gibi olan ilavw birseyler yapan. Cu ku oksuruk gecmiyor. Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.
Skran_00 Prospan oksuruk surubu, bricalyn surup sabah aksam cay kaşığı ile bir hafta kullandik. Burnunu da serum enjektörle yıkayıp otri bebe ile çektik. Cok artarsa nebulizatore serum ekleyip buhar verebilirsin dedi doktorumuz.