Hanımlar 3 ay 20 günlük bebeğim. Şuan gribal enfeksiyonu var ilaç kullanıyoruz ve kilosu yeterli olmadığından mama başlamamız gerekmişti doktor tavsiyesiyle. Başta günde 1 öğün aptamil veriyorduk hasta olana kadar içiyordu şuan asla agzina almıyor.Emzirdigimde bir emiyor ama sağlık personeliyim işteyken içmesi için sağacak kadar sütüm de olmuyor Dün sma denedik onu da hiç sevmedi agzina değer değmez öğürüyor. Bebeklerinize denediğiniz bunlari sevmedi şunu sevdi dediğiniz bir mama varsa söyler misiniz lütfen.