Günaydın kızlar, Perşembe günü bi kargom geldi bi mont almıştım baktım bi tarafta kemer yuvası yok kemerini takamıyorum yazdım bunlara dediler aynı ürün yok geri gönderin hemen o zaman. Ben de bayılmıştım ürüne aradım taradım hiç bir yerde o ürün yok sınırlı sayıda üretiliyormuş toptancısını bulup öğrendim. Dedim ben yaptırırım orasını babama. Babama gönderdim üründe meğer bir sürü kusur varmış bizim evde ışıklar hep loştur farkedememişim. Sorum şu uzattım çok; instagram adresinde değişim 3 gün iade yok yazıyor, bu ürün çöp bi ürün iade almak zorunda kanıtım var sonuçta, kabul ettiremezsem nerelere şikayet edebilirim ? Aman bişey olmaz diyebileceğim bi ürün değil peşini bırakamam nereye şikayet edersem kesin sonuç alırım çok canım sıkıldı