Soru basit cevabı imkansız. 13.5 aylık kızımın doğduğundan itibaren mükemmel bir uyku grafiği vardı güzdüz gece yatırdım mı 5-10 dkya uykuya geçerdi. 1 haftadır aynı rutinlerle uyumaya gidiyoruz. Çığlık çığlığa ağlıyor asla uyumuyor. Rutinleri yaparken iyi duş süt bilmem ne ama uykuya geçileceği zaman basıyor çığlığı kalkıyor oturuyor ve ağlıyor. Pes eder belki yatar uyur tekrar diye oralı olmuyorum dün gece aralıksız 1 saat ağladı. Pes de etmiyor. Napcam ben 🥺