Merhaba hanımlar benim kızım 15 aylık Bi o gündür filan aşırı iştahsız günlerdir hiç Bi şey yediremiyorum artık çok bunaldım yoruldum bu durumdan iki tane azı dişi çıkmak üzere o yetmez gibi bide grip oldu yavrum ben nasıl yediricem bu çocuğa yemeğini oyun yaparak denedim yok eline verdim kendi yesin diye yine olmadı ben verince zaten çığlık kıyamet nolur varsa Bi öneriniz söyleyin ya çok zoruma gidiyor onu böyle görmek zaten anca yemek düzeni oturtmuştuk bu aya kadar şimdi tekrar dil baştan valla artık sinirden kendimi yiyorum😥😥