Belmir Kızlar merhaba dün ikizlerime mmr aşısı yaptırdım birinde çok ateş oldu geceden beri ateşi tam düşmedi 39.7 çıkıyor en düşük ise 37.6 çıkıyor. Başına gelen oldumu ne zaman tam olarak düzelir.
Sedakcby Belmir yani 39.7yi görmüşsünüz. Ben çoktan götürmüştüm diye düşünüyorum. Allah korusun. Gün içinde takip edin yine 39 falan görürseniz götürün derim
Sedakcby Belmir ateş ama bu ne olacağı belli olmaz 39.7 ateşle evde durmak biraz sıkıntı yani. Calpol vermediniz mi
Sedakcby Belmir anladım. Doktor bize calpol hariç başka ilaç vermedi bu gibi ateş durumlarında. Bende aşı sonrası calpol veriyorum
Misterious Asi da hafif ateş olabilir ancak 39.7 çok yüksek bir götürün isterseniz. Enfeksiyon olabilir aşı ile denk gelmiştir. İlerlemesin.
Sedakcby Belmir yine bu süre içinde çok giydirmeyin evin isi durumuna göre tabi.. ılık duş yaptırabilirsiniz iyi olur eklem yerlerine nemli bez.. Diş ciksrma süreci falan da varsa belki oda aşıyla birleşmiş olabilir
Belmir Sedakcby çok şükür daha yeni düştü ateşi miniğimin nemli bez sarılıydı 2 saat boyunca😔 çok teşekkür ederim size🤗
Sedakcby Belmir oh maşallah çok şükür gözünüz aydın 🌸 rica ederim ne demek. Iyi olsun minnoslarimiz yeter ki