Tuceeee sürekli fiskirmiyorsa reflü değildir, gazdır. Benimki de 4e girecek ne zaman isterse veriyorum bence talep ettikçe verilmeli ben karşıyım saatli emzirmeye. O isteyip mizmizlanirken yok yavrum daha yarım saatin mi var diyelim 😅 ama mesela 2saat geçmedi,bebek istemedi o zaman teklif etmiyorum