Merhaba sevgili anneler 2 aylık bir oğlum var ve ağzında yaklaşık 1 aydır pamukçuk var ne denediysek bir türlü geçmedi doktora götürdüm damla gibi ilaç verdi kullandık ama aynı geçmedi 2 ay kontrolünde doktor şuana kadar geçmiş olması gerekirdi dedi artık ne yapacağımı bilemedim bu durumu yaşayan anneler bana biraz akıl verin lütfen 🙏🏻