Ecezgiolcan bizdede birkaç yerde vardı doktor atopik dermatit oldugunu söyledi kortizonlu krem verdi, alerji testi yanlıs sonuc verir yapmak istemiyorum dedi, ben kullanmadım kortizonlu kremi , mustela stelatopia aldım ama geçirmedi, sonra ıncia nın atopik kremini aldım oda geçirmedi o anlık iyi geldi ama sonra devam etti, en son frei öl bebek yagı aldım ve inanılmaz bir sekilde 4,5 günde hiçbirsey kalmadı 🙏