Urasmmom Bazı kişiler koleksiyonu kaydedip sonra silmiş ne kadar ayıp , hak yemek bu!! 30 kaydedilmem vardı kupon yüklenmedi bi baktım 24 kaydedilmeye düşmüş . Bu şekilde yapan varsa gerçekten hakkımı helal etmiyorum
kuzey-21 Urasmmom işte bunun için sürekli atmanız lazım ne yazıkki geri çıkıyorlar takipten. Bi insan neden girerde çıkar takipten anlamıyorum
Urasmmom Bilgenihal bende bakmıştım sayıya ulaştığımı görüp paylaşmayı bırakmıştım şimdi baktım yüklenmedi kupon , 24 kaydedilmeye düşmüş . O kadar sinir oldum ki ! Bu tarz şeyler yapanlara yazık gerçekten
Annis-ogul Malesef ki oyle yapıyorlar. Allah aşkına iki gun dursa sanki ne olacak. Resmen hakka giriyorlar. Bn iki katı milleti kaydediyorum anca 30 a alasiyor her zaman bnm kaydedilme