Kızlar günaydın. Bebeğim 9.5 aylık 7. Ayda bir covud süreci atlattık diş çıkarması da aynı döneme denk geldi o aydan beri oğlum asla geceleri huzurlu değil gunduzleride nerdeyse hiç uyumuyor. Sürekli ağlıyor uyanıyor normalde ayakta sallamazdim ama onada alıştı iki aydır geceleride hep ayakta oluyor yani ne uyuyabiliyorum ne dinlenebiliyorum nede bir iş yapabiliyorum. Geçen şehir dışına gittik ablamın yanına 3 gün kaldık hiç sesi çıkmadı uyudu ayakta sallama bile istemedi gece. Bir kaç kezde başkanın evinde oldu aynı durum. İnsanlar bana sen bakamiyorsun akıllı diyor ama inanki öyle değil evde tam tersi sürekli agliyor. Artık piskolojimde bozuldu diyorum ya beni sevmiyor bebeğim benle mutlu değil ya bu evde bir şey var enerjisi mi başka bir şey mi rahatsız mı ediyor? Bir fikri olan aynı durumu yaşıyan var mı ne yapacağımı sasirdim