kbrceelik 1,5 aylik kizim var alfa beta degerleri 60 in altinda cikti 54-56 civari sizin nasildi ? suan cift bez kullaniyoruz 😞😞duzelirmiiiii😩
japonunannesi kbrceelik bende doğum yaptığım hastaneye götürdüğüm kalça çıkığı var demişlerdi başka bir doktora götürdüğümüzde öyle bişey çıkmamıştı. Sizde kontrol edin isterseniz
kbrceelik japonunannesi ilk gittiğinizde değerleriniz ne cıktı peki ? bide ozele götürdüm ben devlete goturcem yarin bide
MeryeminAnnsi kbrceelik bisim normaldi arkadaşımın bebeginin vardi 6. Aya jdr duzrkdi yuruyo smdi bicir bicir
japonunannesi kbrceelik küvözde kaldığı devlet hastanesine götürdüğümüzde 58 çıkmıştı ikisi de sonra içimiz rahat etmemişti daha sonra özelde bir doktorla görüşmüştüm rutin kontrollerini onunla yapmak istediğimi söyledim ve hiç şöyle dediler ondan getirdim demedim. Özeldeki doktora kalça çıktığına bakarız burada demiştiniz ona bakar mısınız dedim çok şükür herşeyi çok iyi dedi
japonunannesi kbrceelik tekrar başka bir doktora gösterin birde internetten bakın belirtiler nelerdir kendi çocuğunuzda o belirtiler var mı