Didi-dodo Gunaydin sevgili anneler . 2 buçuk yaşındaki oğlum bebekliginden bu güne kadar sesli güldüğünde ( kahkaha) herzaman hıçkırık tutuyor. Başına gelen oldumu. Nedenini merak etmeye başladım
busranindunyasi26 Deletedmom0099 merhabalar 3 aylik oglumda ne zaman gülse hıçkırıyor. Doktora sordunuz mu ne dedi
Ada_kacira Didi-dodo aa benim kızımda öyle 🙈😂benim kızımda bebekliğinden bu yana o şekilde Ocak 31 de 3 e gircek işte
busranindunyasi26 Ada_kacira merhabalar 3 aylik oglumda ne zaman gülse hıçkırıyor. Doktora sordunuz mu ne dedi