Mefeannesi biz de sma optipro kullandık bir ay sonra az mama içiyrdu kuzum kakasını zor yapmaya basldı bebelac golda gecmıstık ıkı kutu aldık ama az içti kızım daha cok anne sütü aldı ama bu ara doktr braz az almıs ddı kiloyu mamadan degldr zor yapması dıe dusunuyrm smadan bir ay rahat yapıodu cnku azalttıgımızdan dıe dusunyrm smdi ama smdi tekrar sma optıproya donelm dıyrm sizce sıkıntı olur mu ki