Momm12 canım diş döneminde oyun gibi kullanıyorlar memeyi rahatlama sağlıyor çünkü. 2.5 3 litre su içmeye özen göster ve beslenmene dikkat et canım her iki göğsünüde sıralı şekilde vermeye çalış. Bebeğin ihtiyacına göre süt üretimi yapıyor vücut. Bu dönemlerde 5 dk emip bırakabiliyorlar. 7.ayda bizdede olmuştu. Ben o dönemde her istediğinde istediği kadar emzirmiştim