Esen3535 her uyku tulumu kalınlığı bir değildir. Buna tog değeri deniliyor. Benim bebeğim de 3. Ayına girdiği andan itibaren asla üzerine bişey örttürmüyordu, ben de uyku tulumu aldım. İçine sadece zıbın giydiriyorum üzerine bişey örtmüyorum. oda sıcaklığım da genelde 22-23 oluyor. Ama içine giydirdiğin şey senin alacağın tulumun tog değerine göre değişiklik gösterebilir. Tulumun içinden kart çıkacak. Hangi sıcaklıkta içine ne giydireceğin orada yazıyor