cms_13 ilk başta hipp combiotic kullanmıştık çok gaz ve kabızlık yaptı öyle ki yavrum kaka yapmadan 3 4 saat önce huysuzluğu başlardı. Smilac kullandık kabızlıktan hastanelik olduk. Sonra aptamil conformil e geçtik şükür kabızlık problemini 2 günde kesti. Şuan büyüdü 8 aylık oldu bebelac gold kullanıyoruz ondan da çok memnunum kabızlık falan şikayeti olmamıştı ilk başlarda şuan ek gıda aldığı için haliyle kabızlık sorunu ondan oluyor