Kızlar benim bebeğim normalde gece o kadar güzel uyur ki hiç uyanmazdi. Ama bı kac aydır geceleri uyanıp bagiriyo onu almamı söylüyor. Gergin olmasa da bir gün durup bir gün yapıyor. Sizin başınıza geldi mi böyle bişe. 2 yaş sendromu olabilir mi. Yada gündüz uykusuyla alakası olabilir mi?