AhseninAnnesi çok şükür Rabbim çocuk vermiş çok şükür sağlıkla kucağına almışsın çok şükür ki ağlama dışında uyumama dışında problemi yok onun içim hep bunu düşün tüm annelerin dediği gibi zamanla düzene giriyor bebekler bir çiçek gibi baZen güzel açar bazen söner günü gününü tutmaz benim oğlum 3 aylık zamanla düzene girdi bunalıyorsun kafayı yemek üzeresin birine bırakıp arkana bakmadan gidesin bile geliyor neden ben çocuk yaptım bile dersin ama şimdi bir gülüşü var aklımı yitireceğim resmen az kaldı sabret ama hep çocuğu olmayan annenin her ay Regl olduğundaki ümitsizlik aklına gelsin çaresizliği