Pamuk_bebegim42 Kızlar merhaba var mı aranızda 2.doz olduktan sonra adet gecikmesi olan bir kaç kişi de daha duydum ama şu an 10 gün geçti korkuyorum korunmamiza rağmen hamilemiyim acaba aslında sancım felan oluyo belirtim de var ama bir türlü adetim gelmedi