Kizlar ya cildiricam ya sutum tazikli olmayi da geçti bebeğim iki defa çekince süt kendine kendine akiyor yani bebeğin emmesine gerek kalmıyor desem yeri sütü göğsünde durmayan var mı memeden sızan sütten bahsetmiyorum koca karilarin dediği bizim sütümuz çeşme gibi akardı lafından bahsediyorum bebeğim kaç defa boguldu acaba bunun için bir ilaç var mıdır hangi doktora gidicem ki annemde diyor ki hamileyken göğsünden süt gelirse sende kendin ellersen süt gelsin diye memede artık süt durmaz kendi kendine akarmis diyir tabi ne kadar doğru bilemem