Merhaba anneler bi konu hakkinda acil yardiminiza ihtiyacim var ben normal dogum yapmama ragmen ilk gun sutum gelmedi ve biberonla mama vermek zoru da kaldim 3.gunde sut gelmeye basladi fakat bebegim biberona alismis sutum az oldugu icin emmek istemiyor biberonda oldugu gibi tazikli sut gelsin istiyor gogsumu nasil tutturabilir acikinca cok agliyor kesinlikle tutmak istemiyor lutfen yardimci olurmusunuz deneyimli anneler!!!