TheBaby Bebeğim hassas, küçük doğduğu için akciğerleri de o şekilde. Şuan Kovit var ve olmasa dahi prematüre bebekler enfeksiyona çok müsait bebekler. Düşük kiloyla taburcu olduğumuz için yoğun bakım doktorumuz odasında yatmasını, odalar arasında Sıcaklık farkının olmamasını, babasının dahi maskeyle odaya girmesini söylerken ayrı yatıp yatmaması konusunda endişe etmem sizce de çok normal değil mi? Kaldı ki odasında yattığında bile 5 dakika da bir sürekli kontrol ettim başında bekledim. Ayrıca çok hadsizsiniz, Önce sınırlarınızı bilin anneliğimi sorgulayacak kişi değilsiniz. 25 gün ne çektiğimi kimse bilemez, allah düşmanıma dahi yaşatmasın bu durumu . Çok gördüm sizin gibi konuşanları ama sizin anneliğinize laf etmek yada sorgulamak gibi bir terbiyesizlik yapmayacağım.