Kızım 51 günlük ve doğduğundan beri böyle bi kasılıyo kafasını yana arkaya filan atıyo kasıyo değişik sesler çıkarıyo afedersiniz ıkınma gibi ve bazen sabit biyere bakıyo sizdede böylemi ya doktora söyledim normal dedi ama sanki pek ilgilenmedi gibi içimede sinmiyo istanbulda baska doktora göstericem 😞