purplemelon valla kaç cm bilmiyorum canım 15 gün oldu doğum yapalı çok şükür ameliyat olduğum günün ertesi günü ayakladilar ilkte destekli kalktım az yürüdüm oturdum sonra kendi başıma kalktım yürüdüm yürüdükce açıldım çocuk ağladıkça ağrı sızı duymadım hiç inan normal ameliyat olmamış gibi oturdum kalktım hep ev işi yaptım tek skntim daha yeni diye sanırım afedersiniz bu arada ufak tuvaletimi yaparken ağrı sızı oluyor iç kısımda bı o sknti başka skntim yok lavobodan cknca 1 saat falan ağrısını çekiyorum sonra geçiyor Gine