Duygusss Ebrusena Çok geçmiş olsun, serum fizyolojiği ihmal etmeyin bizim doktorumuz geniz akıntısını kurutur rahatlatır bebeği dedi benimde kızım 53 günlük aynı şekilde balgamli kusuyor ama biz covid atlattık ondan dolayı o şekilde kusuyor.
Ebrusena Zeynepreyyan Balkizlarim doktora götürdüm ancak sıkıntısı yok burnu dolu dedi serum fizyoloji kullanmami söyledi kullanıyorum ama bı faydası yok birde rahat nefes alıyor arada bir tikaniyor nefes alırken birden nefessiz kalıyor bu şekilde doktora söyledin ama birşey demedi
Deletedmom99886 Deletedmom99886 Bu attığımı doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz (zeytinyağı ve sarımsak karışımı hariç onda ay fark etmez sadece sarımsağı süzün yağı kalsın onu sürün sebebi sarımsak tahriş etmesin ayağı)
Sennurcicek Aynı durumu bugün yaşadım salya atmaya çalışıyor gibi tıkandı birden elim ayağıma dolandı bende o serumdan kullanıyorum
Ebrusena Duygusss Serum fizyolojiye de cevremdekiler zararlı diyor ama bilmiyorum ne kadar kullanmaliyim
Duygusss Ebrusena Neden zararl olduğunu söylüyorlar ? İstediğiniz kadar damlatabilirsiniz hiç bi zararı yok, mesela saat başı iki burun deliğine birer veya ikişer damla damlatabilirsiniz ilk etapta.