Yuzuk kolye bileklik bunları alırken iyi para veriyoruz.Hele işçilikliuse taşlı vs.Eşim iki sene önce kolye yaptırmıştı.Doğum hediyesi olucak diye.İsim yazılı ama hiç işçilik yoktu.900 tlydi.Hiç kullanmadım.Zinciri kısa geliyor diye.Bugun bozdurdım.1600 tl.İşçiliksiz alın arkadaşalr.Çeyrek aldım yerine.