Hanımlar sorum piyasadan anlayıp ekonomiyi takip edenler içindir 😅
Yakın zamanda altın fiyatı 500 lere yükselip 460 lara gerilemişti o zaman ki gibi şuan 530 lara yükseldi daha da yükselir mi yakın zamanda yine düşer mi ? Bir miktar altını bozdurup kar amacıyla altın düştüğünde tekrar altın yapayım diyorum , kenarda ki nakit olan parayı hemen altın yapıp daha da yükselmesi mi beklenmeli ? Bu pek sıcak gelmiyor tabi bana . Sizce ne olur bu altının hali ? Şimdi altını bozdurup tekrar düşmesini bekleyip risk almalımıyım ? Amaç altınları hem 24 ayara çevirmek hemde kar yapıp miktarını artırmak …