Busraaaarsn Bunun sebebini bilen var mi vücudu kafası çok sıcak ama elleri ve ayakları buz gibi. Neden oluyor acaba
Alpbeybi Busraaaarsn bebeklerde eller ve ayaklar vücudun klimasıdır demişti doktor bize. Ateşi düşürmek için vücudun tepkisi
Yigitkomuz_ Busraaaarsn evet cnm hep oyle oluyo normal yani korkma kan en uc noktalara gitmiyomus çünkü ateş mekanizmasında vücutta daha hızlı dolanmak için
Yigitkomuz_ Busraaaarsn dus aldr cnm gecen sene oglum şubatta hasta oldu gece acil gittk 39 u geçiyodu artk doktor duşta dursn dedi üşümez mi dedim hayr dedi suda durduk kışın ortasnda gece bile zibinla yatırdm cok kötüydü ya 40 oluckti nerdeyse
Balkizlarim Busraaaarsn Tam ateşli şuan üstu ince degilmi ılık duş aldır eklem yerlerine bez koyun 🦋🦋
Busraaaarsn Balkizlarim evet duş aldırmıştım uyumadan şurup da verdim düşmüştü 37 lere ama tekrar yükseldi 😔😔
Bademmmmmm Balkizlarim İlik su derken suyun derecesi kaç olmalı peki normal şartlarda 37 derecede yıkıyorum bebeğimi ama ilik su kaç derece olmali
Busraaaarsn Yigitkomuz_ şuan uyuyor ılık bez koyuyorum inşallah daha fazla yükselmez. Size de gecmis olsun
Busraaaarsn 26 aylık, azı dişleri üstten 2 tane patlamış ondan diye düşünüyorum inşallah başka bisey değildir
Balkizlarim Busraaaarsn Sürekli çıkan bir ateş olursa acile gitmeni tavsiye ederim ateşte yapilcak kısıtlı şeyler çünkü 🌼👌