ipk_cpn Sevgili anneler 2.5 aylık oğlum var sezaryen doğum yaptım lohusayken çok fazla kanamam olmadı fakat hala hasta olmadım. Aranızda benim gibi hastanılmayan var mı sebebi nedir ?
birtutamsac ipk_cpn normal doğum yaptım kızım 3,5 aylıkken ilk adetimi oldum 5 aylıkken de ikinciyi ☺️ Regl döngüsünün oturması bazen 2 seneyi bulabiliyormuş
Ayse_gokce ipk_cpn bende sezaryen yaptım ve kanamam benim de çok olmadı kızım 5 aylık oldu hala olmadım geçen sadece leke geldi o kadar düzene girmesi 1 seneyi bulabiliyormuş 🥰
Sherlockholmes ipk_cpn Sezaryen doğum yaptım 4.aylik olunca adet oldum şu an 5 ayligiz ikinci adetimi oldum.Lohusaliktan sonra ara ara az kanamam olmuştu ama bir gün fln.
ipk_cpn Kızım da böyle olmamıştı ama hemen olmuştum oda sezaryendi oğlumda adet olmadım ilişkiye girince hamile kalma şansı né kadar ?
BalarisiYusra ipk_cpn sezaryen doğum yaptım bende 40 ım çıktıktan ertesi gün olmuştum, değişiyo kişiden kişiye kimilerinin daha uzun da sürüyor daha kısa da sürebiliyor
Arvenada1712 ipk_cpn valla bende 56 gün önce Sezeryan oldum ve kanamam hala devam ediyor anlamış değilim doktorada gidemiyorum kolik bir bebeğe sahibim acaba normalmi 🤔
Asuman61 ipk_cpn olmaman daha iyi eninde sonumda olacaksın beb kırkım çıkar çıkmaz oldum ve düzene girdim 😒