Bubenimdunyam54 Asilinannesiiiii valla suan benim kadar sıkın olamaz. Öyle baş ağrısı yapıyor onunla cebelesiyirim
Asilinannesiiiii Hifa38 çalışıyorum bakıcı vardı bir aydır geliyordu bugün bana gece onbirde mesaj atmış ben gelmicem artık diye. Ben çocukla.ortada kaldım.simdi napcam bilmiyorum
aysesenucar Asilinannesiiiii tartisilacak bir konuysa önce kendimi temizliğe veririm sonra konuşurum çünkü benim öfke ataklarim ondan dolayı tartışmadan uzak kaçıyorum oncesinden
Oylesine_biri Asilinannesiiiii kendimle konuşurum sonra uyurum uyandığımda hala üzgünsem beni üzen kişiyle konuşurum
-Gizem- Asilinannesiiiii uyumak ✅ ✅ ✅ temiz hava almak ✅ ✅ kafa dağıtmak için kitap okumak ✅ Video izlemek ✅ duş almak ✅ ✅ hiçbiri olmazsa oturup ağlayıp rahatlamak ✅ ✅
Hifa38 Asilinannesiiiii ayıp etmiş önce diyip siz birini ayarlayana kadar keşke baksaydi inslarda anlayış düşünce gerçekten bitmiş
Rozhiv Asilinannesiiiii dışarı çıkıp yarimsaat yürümek iyi geliyor genelde dertleri olan insanların dertlerine hayatlarına bakar izler okurum sonra derimki boş boş şeyler e üzülüyorum neler varmış