Kızlar doğum yapalı tam 5.5 Ay oldu . Ilk defa 2 gün önce adet oldum. Ilk gece gayet normaldi. Dünden beri dere akıyor sanki öyle böyle degil, sabah bi kalktım üstüm, başım, yatak kan içinde . Sabahtan beri 1 paket ped bitti. Yani hayatımda ben bu kdar kanli adet olmadim. Uzun sure olmadi diye normal mi acaba? Endiselendim 😶