Oğlum 8 ay 23 günlük destekli oturabılıyor aslında desteksızde oturabılıyor ama cok kısa suruyor 3 4 dk sonra kendını yere atıyor gün içinde oturtmaya calısıyorum hep normalmı yoksa doktora mı gıtmelıyım . Emeklıyor bıryerlerden tutunarak ayaga kalkabılıyor totosunu yan cevırıp oturuyor ama bır elıyle yerden destek alıyor tam oturamadıgı için fazlasıyla canım sıkılıyor bu sekılde durumu yasayan varmı acaba napmam lazım 😒