Busraaaarsn Ben de hep koltuk altından ölçerim. Sürekli mi düşük bu şekilde. Terlediği zamanlar 35,5 çıktığı oldu. Bence doktoruna götürsen daha iyi olur canım. Enfeksiyon varsa ilerlemesin. Bizim birincide boğazında enfeksiyon çıktı. İkincide kanında enfeksiyon çıktı.