Oznuryunus kızım on aylık basindan beri sürekli emzirmedim yani uykudan uykuya bu sıra diş dönemi diye gece sürekli uyaniyo emzik niyetine beni goruyor onun dışında uykanikken çok mizmizlanirsa emziriyorum birde uyandığında yada uykuya geçişlerde yeterli kadar zaten ek gıda alıyor . Kg alımı normalse başından beri yeterli ek gıda da aliyosa sıkıntı yoktur .