Merhaba, 4 ay kontrolunde herşey normal,1 kilo alınmıs 1 ayda, sadece mama ile beslenıyor diye doktor 4.5 ayda ek gıdaya geçiyoruz dedi, 6 aydan önce olmuyor diye biliyorum dedim, anne sütü alanlar için geçerli dedi, aptamil pirinç unlu maması ile başla, yogurt, sebze suyu diye devam et dedi, kafam cok karışık, napmalıyım içime sinmiyor 🙁