EslemNisaa Merhaba güzel anneler benim 2 buçuk aylık rotavirüs aşısı yaptırmak istiyorum daha önceden hangi hastane de ne kadara yaptırdınız acaba
Denizlice EslemNisaa hastaneye gerek yok bizim doktorumuz eczaneden alıp evde kendin de yapabilirsin demisti ağızdan veriliyor sadece yutacak çünkü
Cigdemsenol EslemNisaa Asiyi eczaneden aldik ilk dozu saglik ocağındaki ebemizi halletti. 2. Dozu gelsenize gerek yok küsüp ya da ouskurtmeyecek bis ekikde yavas yavas kendiniz verin dedi. Biz de evde kendimiz yaptik
Ezelllll EslemNisaa 3 gün önce aldım ben kendim yaptım bişeyi yok zaten bebeğinin agzına hepsini sıkıyorsun dışına tasıttırmaman lazım 367 TL ye aldım
Ezelllll EslemNisaa ben 1 kullanımlık aldım doktorum 3 ve 5 aylıkken yapılıyor dedi 3 ayda yaptık birde 5 aya girdiğimiz de inşallah