mrv_3331 kızım 2830 doğdu şuanda 37 günlük ve kilosu 3200 doktorumuz kilo alımı yavaş dedi ve doğduğundan beri hastanede mama vermeye başladılar kilo kaybı da çok olmuştu doğum kilosunu da uzun bir sürede geçti, başta Aptamil conformil kullandık ama kusmaya başlayınca Aptamil ar anti reflü mamasına geçtik, kusmaları devam edince ve yüzünde de kızarıklıklar olunca şuanda similac elecare alerji maması kullanıyoruz ama yine kusuyor inşallah bu mama işe yarar banada herkes çok küçük zayıf bir bebek diyor kalça ultrasonundaki doktor 1 aylık olmuş ama sanki prematüre bebek gibi duruyor diyince çok üzülmüştüm insanın psikolojisi çok hassas oluyor tabi