Kızım 2 ay içinde 4 üncü kez bogaz enfeksiyonu geçiriyor. 2 kere antibiyotik kullandim. Doktor 3. Kez hasta oldugunda yine verdi antibiyotik onu kullanmadım çünkü pes pese ve çok kısa sürelerde kullanmış olacaktı. Bu gun yine boğazı kızarmış burnu akıyor. Bende artik bi uzmana gitmek istiyorum yanliz aklıma takıldı. Çocuk hastalıkları enfeksiyonu bölümüne mi almam gerekiyor yoksa kbb ye mi ?