17 aylık yürüdü. Endişelenmeyin, ben de o dönemde her gün yürüyecek mi ki diye endiselenirdim. Benim oğlum hep temkinli bir çocuktu. Kendini bir yerden hiç atmadı, hep usturuplu inerdi, otururdu, kalkardı. Kendini hazır hissedince bir anda yürüdü, cok şükür hiç düşmedi hala da. Bazı bebekler tam hazır hissetmeden yürümüyor.