Nuran84 evet işe yarıyor. Doğumdan hemen sonra solgarınkine başladığım için etkisini analiz edemedim. Süt olayı böyle. bir kere çoğaldığı zaman bebek hepsini emince bıraksan da azalmıyor. Ebebekin promaltını da kullandım o da bira mayası. Çoğaltıyor kesinlikle. Fakat o çok şekerli kalorili. Solgar daha makul ve etkili