Sıkmakla ya da şişlikle süt olduğu anlaşılmaz. İlk bebeğimi ezmiremedim, 3 satte bir sağıp veriyordum . O 3 saatlik sürede göğsüm şişer hatta süt akardı. Şimdi 3 aylık bebeğim var ,emiyor ve göğüslerim yumuşak, öyle sütüm de akmıyor pede. Bende sütüm var mı yetiyor mu endişesi çok yaşadım. Bebeğin kilo alımı, bez sayısı sütun yetip yetmediği konusunda bilgi verir. Eğer normal ise demekki sütun geliyor ve yetiyor. Sen sıkınca gelmeyebilir süt ama bebek emdiği sırada gelebilir. Ben emdikten sonra sıkıp kontrol bile ediyordum var mı yetiyor mu diye 😀tabi herkesin bir olmaz yapısı , bunu da göz önünde bulundurmak lazım.