incisininannesi Bebeğim 3.5 aylık göğüs ucum olmadığı icin sağarak verdim ama yetmedi süt içse bile hep mama içiyor şimdi sütüm iyice gitti emzirmek istiyorum 😣😣 silikon uc denedim cekiyor ama çok az geliyor ve sinirleniyor emmiyor
gercektenyetooo incisininannesi benımde hic yok ilk üc ayy yaradan aglayarak emzirdim ama şuan 6 bucuk aylık hala emiyor şükür memenin baş kısmını parmaklarınla sıkıştırıp agzına ver cocugun cekince zaten cıkıyor üzülme
Bebek-annesi incisininannesi 8 aylık hala göğüs ucum yok ve silikon ucu 1 günde bıraktırarak göğsüme alıştırdım. Güzel anne önce biberonu bırak eds yada kaşık biberon kullanmaya başla dilruba demirezer var onun videolarını izle.silikon uc da önemli aventin var 15 mm onu öneriyolar ama ben wee baby kullandım. 1 ay kadar silikon uçla emzirdim 1 günde bıraktırdım
Mommy_Tugsa incisininannesi pompa gibi bisey var gögüs ucunu ciksriyo eczaneden almistim ben onu denediniz mi?
yavrusununannesii aynı benimde böyleydi 4.ayda sütüm bitti sen sütün bitmeden emzirme konusunda bilir kişilerden yardım al ben pişmanım almadgma
Mlshtc Benimde aynı göğüs ucuyla emziriyorum ama nekadar verimli içiyor bilmiyorum 4 aylık olduk hala göğüs ucu kullanıyoruz biberonda almıyor
RuzgarMommys Sütün gelmesi için 1. Beslenmene cok dikkat et 2. Psikolojine 3. De bebeğini göğsünde tutmaya bak emmese dahi memenin sadece ucunu değil kahverengi kısmı komple ver ağzına. Birlitke tensel.temas da olun