Iyi geceler anneler. Kizim ist yandan 1, alttan 2 dis çıkardı. Simdi de alt köpekler cikiyor tuhaf bi siralamayla. Köpek dışı patlamaya başladığından beri , yaklaşık 2 gündür burnu tikali. Şırınga ile serum fizyolojik veriyorum. 1 yane fisfisi var dr vermişti. Asprator de deniyorum bana misin demiyor. Bu arada hiç salya akitmiyor agizdan. Hasta değil genel durumu çok iyi yemesi fakan ama burnu tikaninca huzursuz oluyor. Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler.